Op de foto - Reisverslag uit Shipai, Taiwan van Sylvia de Gooyert-Geurts - WaarBenJij.nu Op de foto - Reisverslag uit Shipai, Taiwan van Sylvia de Gooyert-Geurts - WaarBenJij.nu

Op de foto

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

12 Februari 2016 | Taiwan, Shipai

Ik ben de keren vergeten te tellen, dat kinderen of volwassenen ons naken, bekeken of toelachen. Een gesprekje begonnen of met ons op de foto wilden.
Eindelijk toen we voor de Starbucks zaten, was ik snel genoeg om de moeder ook mijn toestel in de hand te geven en een foto van ons samen te maken.
Even kijken of het lukt om de foto te plaatsen!

  • 13 Februari 2016 - 13:46

    Marianne :

    Hij is goed gelukt. Mooie foto van een van jullie fans.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Taiwan, Shipai

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Februari 2016

Op de foto

12 Februari 2016

Dagje Gangzhou, 11 februari

12 Februari 2016

Laatste dag

10 Februari 2016

Zeven sterrenpark

10 Februari 2016

Hoge snelheidstrein
Sylvia

Actief sinds 21 Jan. 2016
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 9631

Voorgaande reizen:

21 Januari 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: