Woensdag 3 februari - Reisverslag uit Xincheng, China van Sylvia de Gooyert-Geurts - WaarBenJij.nu Woensdag 3 februari - Reisverslag uit Xincheng, China van Sylvia de Gooyert-Geurts - WaarBenJij.nu

Woensdag 3 februari

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

03 Februari 2016 | China, Xincheng

Vanmorgen gingen we op zoek naar een tempel en op de weg ernaar toe zou een markt zijn voor touristen.
We hebben een stuk met de bus gedaan en een stuk gelopen, maar beiden niet gevonden.
Wel een andere markt gevonden, waar ze groenten, vlees en eieren verkochten. We hebben er een gezonde pannenkoek gegeten.
Na de middag zijn we vlak bij de Trommeltoren naar de moskee geweest. Een hoogtepunt van China. De eerste avond zijn we vlak in de buurt geweest, maar konden we het niet vinden. Nu zitten we lekker lui te zijn op onze hotelkamer. Het is genoeg geweest voor vandaag.
Morgenvroeg blijven we ook hier en dan gaan we met de metro naar de airportbus naar het vliegveld en vliegen we 1500 kilometer richting Zuid China.

• 03 Februari 2016 - 19:31

Linda:

Wat een belevenissen, en wat leuk dat wij daar zo van kunnen meegenieten !
    Nog heel veel plezier verder !!
    Gr Linda

• 04 Februari 2016 - 03:46