spannend - Reisverslag uit Jinjiling, China van Sylvia de Gooyert-Geurts - WaarBenJij.nu spannend - Reisverslag uit Jinjiling, China van Sylvia de Gooyert-Geurts - WaarBenJij.nu

spannend

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

31 Januari 2016 | China, Jinjiling

De hele dag hebben we ons nog goed vermaakt. Rond de klok van vier hebben we ff een dutje gedaan. Daarna hebben we met een briefje en hints uitgelegd dat we om 04.15 uur een taxi naar het vliegveld moeten hebben.
In het vloienste Chinees heeft ze heel veel gezegd waar we niets van snapte. Toen heb ik er een klok bij getekend. ...... We denken nu dat ze heeft gezegd: je hoeft geen taxi te hebben. Er is wel iemand die jullie naar het vliegveld brengt!!!!! Ik heb er wel buikpijn van

  • 31 Januari 2016 - 12:11

    Marianne :

    Ja, dat lezen wij dan hier en bedenken dat het bij jullie 6 uur later is en jullie dus nu al weten of het gelukt is en wij nog in de spanning zitten of jullie nu in vloeiend Chinees aan het tekenen zijn dat je nu in het vliegtuig had moeten zitten. We zijn benieuwd. Wat is de volgende bestemming?

  • 31 Januari 2016 - 13:46

    Henny Wijngaard:

    Jullie maken wel heel wat mee. Ben benieuwd of het vliegtuigje gelukt is.ik zou er ook buikpijn van hebben. Een poosje kon ik jullie berichtjes niet lezen maar nu wel weer.
    Veel plezier en geniet samen. Groetjes Henny.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Jinjiling

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Februari 2016

Op de foto

12 Februari 2016

Dagje Gangzhou, 11 februari

12 Februari 2016

Laatste dag

10 Februari 2016

Zeven sterrenpark

10 Februari 2016

Hoge snelheidstrein
Sylvia

Actief sinds 21 Jan. 2016
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 9676

Voorgaande reizen:

21 Januari 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: