gistermiddag - Reisverslag uit Tai Ping Shan, Hong Kong van Sylvia de Gooyert-Geurts - WaarBenJij.nu gistermiddag - Reisverslag uit Tai Ping Shan, Hong Kong van Sylvia de Gooyert-Geurts - WaarBenJij.nu

gistermiddag

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

26 Januari 2016 | Hong Kong, Tai Ping Shan

Vanaf de Boeddha's zij we naar het beroemde trammetje gegaan dat naar Victoriapeak gaat. Daar stond een rij van een paar uur! We waren net aan het overleggen wat we hier mee zouden doen, toen ik Nederlands hoorde praten. Bleek een stel die een stop over hadden van twee dagen. Zij hadden geen tijd om een andere keer terug te komen. Hebben we gewoon met zijn vieren een taxi genomen en boven zijn we gewoon weer ieder onze eigen weg gegaan.
Wat een belevenis, zo'n mooi uitzicht. Echt een plaatje. We zijn lekker gebleven tot het donker was, om het ook helemaal verlicht te zien.
Het was ook nog volle maan, hoe romantisch :-)

• 26 Januari 2016 - 18:35

Marianne:

Wat een mooi plaatje en vast nog mooier bij avond als alle lichtjes gaan branden.