Vertrek naar Xi'an - Reisverslag uit Nanniusicun, China van Sylvia de Gooyert-Geurts - WaarBenJij.nu Vertrek naar Xi'an - Reisverslag uit Nanniusicun, China van Sylvia de Gooyert-Geurts - WaarBenJij.nu

Vertrek naar Xi'an

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

02 Februari 2016 | China, Nanniusicun

Wat moeten we toch vroeg op en zouden ze nou gesnapt hebben dat wij om 04.15 uur een taxi naar het vliegveld willen hebben!
Toen we bij de receptie kwamen zat er een man die dezelfde gebaren maakte als de vrouw gister. Uiteindelijk snapte ik dat we naar buiten moesten gaan.
Nou, ik kan ook gebaren en maakte hem duidelijk dat hij dan maar mee moest komen, om dat te regelen voor ons.
Het hotel zat op de negende verdieping van een groot gebouw. Hadden wij in de gaten dat het straatkeien hier 's nachts gewoon doorgaat.
Binnen een poep en een scheet zaten we in een taxi op weg naar het vliegveld.
Er zat voorin nog een andere man. We dachten eigenlijk dat ze bij elkaar hoorden en snapte zijn route niet zo goed. Maar we moesten hem onderweg ergens afzetten.
We waren mooi op tijd en de reis ging voorspoedig!

• 02 Februari 2016 - 14:52

Githa: