Aankomst in Xi'an 1 februari - Reisverslag uit Xincheng, Taiwan van Sylvia de Gooyert-Geurts - WaarBenJij.nu Aankomst in Xi'an 1 februari - Reisverslag uit Xincheng, Taiwan van Sylvia de Gooyert-Geurts - WaarBenJij.nu

Aankomst in Xi'an 1 februari

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

02 Februari 2016 | Taiwan, Xincheng

Na een vlotte vliegreis konden we al gauw de airportbus in. Die bracht ons vlakbij het station.
Gilles had een duidelijk kaartje uitgeprint, maar het leek dat het toch te ver was om te lopen. Toen kwam er een mooi taxibrommertje naast ons rijden. Die hebben we maar genomen naar het hotel. Wat zijn die Chinezen een stuk kleiner dan wij. Ik hoop echt dat het lukt om de foto te plaatsen, dan kan je zien waar wij met twee koffers ingezeten hebben.
Hij bracht ons niet echt naar het hotel, dus we voelden ons toch een beetje opgelicht. Hij zal niet geweten hebben waar het lag.
En we hebben een heerlijke hotelkamer. :-) Midden in de stad!

We zijn vrij gauw de Belltower en de Drumtower gaan bekijken. En liepen eigenlijk meteen op een stegencomplex voor touristen, zoals Marakesch.
Het was donker toen we eruit kwamen. En een kerstbal met panda's erop rijker.
Vlakbij het hotel zijn we gaan eten. Heerlijke garnalen, maar heet!!! Op het plaatje leken het paprika's en boontjes. In werkelijkheid waren het alleen maar rode en groene pepers!!! Gelukkig kreeg ik plastic handschoentjes om ze te pellen. Net van te voren had ik een paar vingers klem gezet met mijn stoel aanschuiven. Dus die vingers waren nogal gevoelig zal ik maar zeggen.

  • 02 Februari 2016 - 15:20

    Hilde:

    Grappig zeg, dat busje!!!
    Ik vind jullie wel moedig hor, zo met z'n tweetjes naar China!!!! Maar blijjkbaar lukt het allemaal wel en genieten jullie er van!

  • 02 Februari 2016 - 21:19

    Marianne :

    Super dat het allemaal lukt en je ook nog heerlijk Chinese garnalen kan eten.
    Je hebt een super reisleider bij je en helemaal privé voor jou alleen. Geniet ervan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Taiwan, Xincheng

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Februari 2016

Op de foto

12 Februari 2016

Dagje Gangzhou, 11 februari

12 Februari 2016

Laatste dag

10 Februari 2016

Zeven sterrenpark

10 Februari 2016

Hoge snelheidstrein
Sylvia

Actief sinds 21 Jan. 2016
Verslag gelezen: 336
Totaal aantal bezoekers 9653

Voorgaande reizen:

21 Januari 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: